تو شیردهی کراتین کردید موهاتونو؟؟؟

۴ پاسخ

اره ۴۰ روزگی دخترم

آره کراتین کردم
ریزش مو داشتم الان بهتر شدم

بوتاکس کردم
بعد دو سه ماه بشدت ریزش گرفتم
حالا نمیدونم از شیردهیه یا از بوتاکس مو

بعد کراتین‌اکثرا ریزش مو میگیرن..دیگه تو شیردهی چه شود

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل وآیلین مامان ابوالفضل وآیلین ۱ سالگی
مامان اِلارا🥰🎀 مامان اِلارا🥰🎀 ۸ ماهگی