۱۱۰۰ شد
بابیمه برامن شد۹۰۰تومن
به من گفت حدود ۲و نیم (ازاد)
با بیمه سلامت درمانگاه ها
۷۵۰ میشه
الان خیلی گرون شده
همه برای سال جدید گرون کردن
مثلا دکتر شماعی که پارسال ۱۷۰۰ با بیمه بوده
امسال کرده ۲۷۰۰
که آزادش ۳۷۰۰ هست
هرجا خواستی بری قبلش زنگ بزن بپرس
دکتر بهادری هم منشیش گفت برای سال جدید افزایش قیمت داریم دکتر هنوز اعلام نکردن چقدرافزایش داره
سونو آنومالی چی هست اصن👀 مال ماه چنده
برای من2700شد
1800 سونو
3 میلیون آزمایش کواد مارکر
۱۷۰۰ شد
برا من٢٤٠٠ شد
چقدر گرون میشه🥸
استرس گرفتم
با بیمه 400شد
ای وای سوال منم بود .پس چقدر گرون میشه
۳۶۰۰ بدون کوادمارکر
آزمایشش ۳تومن
۱۷۰۰شد
2800شد
۲۸۰۰شد
هرکی میدونه بگه لطفا
من با اسکن سه بعدی ۴ میلیون دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.