مامانا هزینه سنو آنومالی چقده تقریباً

۱۹ پاسخ

۱۱۰۰ شد

بابیمه برامن شد۹۰۰تومن

به من گفت حدود ۲و نیم (ازاد)

با بیمه سلامت درمانگاه ها
۷۵۰ میشه

الان خیلی گرون شده
همه برای سال جدید گرون کردن
مثلا دکتر شماعی که پارسال ۱۷۰۰ با بیمه بوده
امسال کرده ۲۷۰۰
که آزادش ۳۷۰۰ هست
هرجا خواستی بری قبلش زنگ بزن بپرس
دکتر بهادری هم منشیش گفت برای سال جدید افزایش قیمت داریم دکتر هنوز اعلام نکردن چقدرافزایش داره

سونو آنومالی چی هست اصن👀 مال ماه چنده

برای من2700شد

1800 سونو
3 میلیون آزمایش کواد مارکر

۱۷۰۰ شد

برا من٢٤٠٠ شد

چقدر گرون میشه🥸
استرس گرفتم

با بیمه 400شد

ای وای سوال منم بود .پس چقدر گرون میشه

۳۶۰۰ بدون کوادمارکر
آزمایشش ۳تومن

۱۷۰۰شد

2800شد

۲۸۰۰شد

هرکی میدونه بگه لطفا

من با اسکن سه بعدی ۴ میلیون دادم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تودلیم🥹 مامان تودلیم🥹 ۳ ماهگی
مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی
مامان مامان شایلی مامان مامان شایلی ۵ ماهگی