خانما بچم اسهاله چی بدم خوب بشه ؟

۵ پاسخ

پدی لاکت ۱۰ قطره‌
موز و سنجد

شربت نئوزینک

سنجد رو پودر کن با ماست بهش بده خیلی خوبه

چرا همه اسهالن اخه😐

موز

سوال های مرتبط

مامان پارسا و پناه✨️ مامان پارسا و پناه✨️ ۹ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱ سالگی
مامان مهرسام جون مامان مهرسام جون ۱۴ ماهگی
مامان مامان مهرسام مامان مامان مهرسام ۱۰ ماهگی