۶ پاسخ

بیمارستان،nst

اگه مرتب انقباض داری درد زایمانه

برو زایشگاه عزیزم این دردایی که میگی زوده برات

اگر درد پریودی داری انقباض گرفتی، باید بری زایشگا هم ان اس تی ازت بگیرن هم بهت دارو بدن انقباضت رفع بشه

برو زایشگاه عزیز

دکترت شماره نداده بهش زنگ بزنی؟

سوال های مرتبط