بیمارستان،nst
اگه مرتب انقباض داری درد زایمانه
برو زایشگاه عزیزم این دردایی که میگی زوده برات
اگر درد پریودی داری انقباض گرفتی، باید بری زایشگا هم ان اس تی ازت بگیرن هم بهت دارو بدن انقباضت رفع بشه
برو زایشگاه عزیز
دکترت شماره نداده بهش زنگ بزنی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.