ماماناااا کمک
شیرخشک
پوشک
تب
بچه

تصویر
۴ پاسخ

من قبلا استفاده کردم،
الان تازه شروع کردم همراهش قرص هم میخورم

بله من میزنم عالیه هم تو ریزش اثر داره هم بلندی

بله من زدم خیلی خوبه

بله من قبلا زدم بیوتین بپاتن
خیلی خوب بود
الانم باید بزنم

سوال های مرتبط

مامان نویان‌و🤰🏻🩷🎀 مامان نویان‌و🤰🏻🩷🎀 هفته بیست‌وچهارم بارداری