۳ پاسخ

کمر درد و درد پریودی امروزم ان اس تی و سونو دادم همه جی خوب بود انقباضم داشتم دارو داد بهم

من پا درد و تیر کشیدن واژن دارم به دکترم گفتم گفت مهم نیست 🥲

منم دارم دکتر گفت طبیعی نیست امپول داد بهم هفته یک دونه میزنم

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۶ ماهگی
مامان جوجوممد مامان جوجوممد ۱۰ ماهگی
مامان آراز مامان آراز هفته سی‌ویکم بارداری