شماهم گهگاهی داخل واژنتون تیر بدی میکشه ؟؟

۱۰ پاسخ

آره برای من یک دفعه تیر میکشه رد میشه

منم همینممم

من وقتی میرم دستشویی حس سنگینی تو واژنم دارم

امروز ۲بار 😵‍💫
زودی پریدم تو جام از ترس

بلههههه

وای اره برای من انگار بچه م میزنه به واژنم یهو

اره دقیقا خیلی بده

ییسسس

برا من واژنم سنگین میشه یهو

ارههه.. سریع سعی میکنم اگر ایستادم بشینم

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو ۴ ماهگی
مامان کوهیار و زانیار مامان کوهیار و زانیار ۵ ماهگی