۴ پاسخ

من از شیر خشک نان و آپتاپیل یکی دو قاشق خوردم.. نان، خشکه و چرب نیس.. آپتامیل سبکتره، طعمش یکم شبیه طعم شیر خودم بود... دو تای آخر رو تست نکردم... باید ببینی کدوم شیر به بچه ات میسازه ... من نان میدادم، به بچه من میساخت، ولی دیدم خیلی میگن نان یبوست میده، ولی بچه من نداشت

به پسر منم نان ميساخت از همون اول ديگه فقط نان دادم بهش 🌸

اونا واسه بالای دوساله

اپتامیل سنگینتر و مقویتره

سوال های مرتبط