کیوی میتونم به پسرم بدم؟؟؟

۹ پاسخ

منم امشب برای اولین بار دادم خوشش اومد🤣

من میدم ب پسرم چون دوست داره ولی کم

در حد خیلی کم اشکال نداره ولی مطمئن باش شکمش پر باشه،شنیدی میگن رو گوشت برای کباب کیوی بریز از هم بپاشه . حالت اسیدی داره

بدنیس یکبار بدع اگ دیدی اذیت شد نده بهش

خیلی حساسیت زاست حواست باشه

من دادم مشکلی نداشتن

دختر من خیلی دوس داره و میدم بهش خیلی وقته مشکلی هم پیش نیومده

نده اسهال میندازه دختر من خورد دو روز اسهال بود

من ندادم گلم ندی بهتره حساسیت زا

سوال های مرتبط

مامان رو 💕 ی 💕س ا مامان رو 💕 ی 💕س ا ۱۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۲ سالگی
مامان تیام مامان تیام ۱ سالگی
مامان جوجو🩵 مامان جوجو🩵 ۱ سالگی
مامان گردو👶 مامان گردو👶 ۱ سالگی
مامان 🩵نقطه خان🩷 مامان 🩵نقطه خان🩷 ۵ ماهگی
مامان گل پسری مامان گل پسری ۲ سالگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۲ سالگی
مامان گل پسری مامان گل پسری ۲ سالگی
مامان ایهان مامان ایهان ۱ سالگی