منم امشب برای اولین بار دادم خوشش اومد🤣
من میدم ب پسرم چون دوست داره ولی کم
در حد خیلی کم اشکال نداره ولی مطمئن باش شکمش پر باشه،شنیدی میگن رو گوشت برای کباب کیوی بریز از هم بپاشه . حالت اسیدی داره
بدنیس یکبار بدع اگ دیدی اذیت شد نده بهش
خیلی حساسیت زاست حواست باشه
من دادم مشکلی نداشتن
دختر من خیلی دوس داره و میدم بهش خیلی وقته مشکلی هم پیش نیومده
نده اسهال میندازه دختر من خورد دو روز اسهال بود
من ندادم گلم ندی بهتره حساسیت زا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.