۶ پاسخ

من که مخالفم نمیدم میوه اسیدی هس ظائقه ی بچه بهم میخوره

کیوی بشدت اسیدیه با معده خالی نباید داد

بله میشه تست حساسیت بگیر ولی شب بهتره ندی روز باشه که علائمی داشت متوجه بشی

من میدم البته تست کنید حتما

اره عزيزم فقط تست حساسيت بگير

بله میشه

سوال های مرتبط

مامان رو 💕 ی 💕س ا مامان رو 💕 ی 💕س ا ۱۵ ماهگی
مامان عشق مامانش مامان عشق مامانش ۱۷ ماهگی