۳ پاسخ

من دادم‌ تست حساسیت گرفتم مشکلی نداشت خیلیم دوست داشت فقط پوست روشو کندم چون آلودگی داره

ندی بهتره
چون ذرات ریز داخلش زیاده

بعد یسال اره اول تست بگیر یه کوچولو .جز میوه های حساسیت زاس

سوال های مرتبط

مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 هفته سی‌ام بارداری
مامان آریا مامان آریا ۱۲ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان لیانا🍑✨ مامان لیانا🍑✨ ۲ سالگی