۹ پاسخ

حساسیت زاست باید سه روز تست کنی به مقدارکم بعدسه روزاگه بدنش واکنشی نداداوکیه

من به دخترم دادم پشتش به شدت سوخت
خودم حس میکنم بخاطر توت فرنگی بود

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

من دادم زیادم خورد طوری هم نشد ولی اول تست بگیر شاید حساسیت نشون بده

من دادم چشاش باد کرد

منم دادم به پسرم دوست نداشت ترش بود

دختر من میخوره عاشقشه

من دوسه بار دادم..

نه من دادم چیزی نشد زیادم خورد خیلی دوس داره

سوال های مرتبط

مامان ورووجك مامان ورووجك ۱۶ ماهگی
مامان ورووجك مامان ورووجك ۱۶ ماهگی