۸ پاسخ

اره دیگه شیر اولش خیلی زیاد میاد وقتی که سینه پره متکجه نمییشی؟ تند تند قورت نمیدع؟

پسر من از اول که بدنیا اومد تا الان ۵دقیقه میخوره بعضی موقع هر ۳ساعت بیشتر اوقاتم تا ۴،۵ ساعت 😵‍💫

عزیزم کاملا نرماله
مخصوصا اگر دفع ادرارش خوبه و ادرارش بوی بد نمیده یعنی خوب شیر میخوره
کم کم که ماه اول تموم شه طولانی تر شیر میخوره الان هنوز معده اش کوچیکه برا همین طولانی شیر نمیخوره

ارغشو بگير دوباره بهش شير بده بعضي وقتا كوچلو ارغ لازمن كه بتونن دوباره شبر بخورن ١٥ دقيقه تا ٢٠ دقيقه بهتره كه بخوره تا وزن خوبي بگيره

بچه منم دقیقا همینه ازاول همینطوربوده
منم حس میکنم رشدی نکرده لاغری مونده ولی وزنش خونه
البته اینم بگم کولیک داره حالا لاغری بودنش بخاطر گریه زیادکولیک یا سیرنشدن نمیدونم

تو این سن معده ش خیلی کوچیکه هرچی بزرگتر شن بیشتر میشه تایم شیر خوردنش
اگه سیر نشه گریه میکنه

همینجوری خوبه اگر تو هربار شیردهی ۲۰ دقیقه بخوره که عالیه اگر همینقدر زمانش طول میکشه بهتر قبل از شیردهی یه کوچولو سینت رو ماساژ بدی بعد شیر بدی چون شیر سر سینه حالت ابکیه و شیر ته سینه چرب تره
اگر زیر دوساعت دوباره شیر خواست از همون سینه ای که دفعه قبل دادی بهش بده تا کامل تخلیه بشه بعد دفعه ی بعدش از اون یکی سینه بده
در کل اگر میخوره و بعدش میخوابه یعنی سیر شده

این سوال منم هست منم سر این موضوع آنقدر استرس دارم آخر ب بچه ام شیر خشک میدم

سوال های مرتبط