۱۱ پاسخ

از اینایی ک زود عصبی میشی😁😂

یکم مغروری ولی مهربونی🥰

ازینایی که زود گرم میگیری با همه خودتو نمیگیری

من احساس میکنم ساده دلی

وای خوب بود منم برم این چالشو بذارم 🤣

عصبی عصبی عصبی😅

زود عصبی میشی جیغ جیغویی

بنظر من زود عصبی میشی
با هر کسی زود جور نمیشی

لجباز مغرور مهربون

هر کی مژه گذاشته می‌فرسته شخصیتش مشخص بشه 😂😂

چه چالشایی مد میکنید خدایی😂😂

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهاو داداشی مامان دوقلوهاو داداشی ۱۲ ماهگی
مامان ♥️نلین و فندق🥰 مامان ♥️نلین و فندق🥰 ۱۷ ماهگی