وای عزیزم خیلی ناراحت شدم برات...
من اگه جای توبودم یه لحظی تو این رندگی نمیموندم از خانواده ت کمک بخواه
و الان جداشو ... چون بعدا سخت تر میشه و قطعا اینجور مردا هیچ وقت درست نمیشن بلکه بدتر میشن...
تصمیم باخودته اما خواهرانه بهت میگم همین الان اقدام کن برای طلاق ...
دیدم که میگم طرف ۲ تا بچه ش بزرگ شده الان جداشده و الان پشیمونه چرا اوایل جدا نشده ... 😵
هیچی نگو،،، ی مدت وقتی میزنه بی سروصدابه بهونه جایی بروپزشک قانونی ازززخم ها کبودی هامدرک جمع کن، وقتی مدرکت کامل وخوب بود، نروشکایت نکن،،، بازم وقتی کتکت زدوگفت برو،،، اگه چیزی به نامش هست سنداش وبرداربروتوقیف کن برای مهریه ونفقه،بعدبشین توخونه ات زنگ بزن 110بگوبیان صورت جلسه کنن که هم کتکت زده هم بیرونت کرده،تادستت پرباشه که اگه طلاقم نگیری یکم بترسونیش شایدآدم شه
چقدر تو منی،،، دقیقأاین صحنه هابرای منم اتفاق افتاده، بچه ها ی من یکیش سه ساله بودیکی یک سالونیمه الـــــــــــــهی بمیرم بچه ی سه سالم بازبون نصفه نیمه اش موقعی شوهرم منومیزد، باگریه میگفت بابانزن دنا داره(گناه) مامانم(دناداره) امااین بی شرف میزدبچه کوچیکم مثل بیدمیلرزید، ازبس فکرم درگیربچه هام بودبه این شباقسم دردوحس نمیکردم، روزبعددیدم موهام دسته دسته کنده توخونه است تموم بدنم کبودبودتوی سرم خوناخشک شده بود، دندونه های کلیپسم توسرم بودامامن متوجه نبودم، خدالعنت کنه همچین مردایی رو،،، منم یکیشودارم
بروطلاقتوبگیراتیشش بزن
الهی بمیرم چقدر عذاب میکشی خودتو بچت اصلا حالم خیلی بد شد با حرفات کاشکی از خانوادت و داداشت کمک بخوای که هرچه سریع تر طلاق بگیری از دست این بیچاره بچه ی طفل معصومت قلبم درد گرفت واقعا
متاسفم خیلی متاسفم
قلبم درد گرفت اون جایی ک گفتی بچه ترسیده بود میگفت نه نه آخه چرا وقتی سلامت روان نداشت بچه داری شدی عزیزم
این چه زندگی بخدا طلاق بگیری سگش شرف داره ب این زندگی اعصابم بهم ریخت
آخه زندگی کردن ب چه قیمتی
خدا لعنت کنه چنین مردهایی رو
بچه رو تا ۷ سال دادگاه ب خودت میده
یکبار ک کتک زد
وفحش ناسزا میگه فیلم بگیر ازش و مدرک ک این مرد زندگی نیست دادگاه تشخیص میده و بچه رو بهش نمیده
اینازندگی توه عزیزم
وای خدا لعنت کنه این ادمارو
ینی زن داداشت از اخلاق گنده داداشش خبر نداشته!
هرکاری ک اون با تو میکنه
داداشت با زنش بکنه ببینه خوبه ؟
میگم بد ازت هیچی نمیخام بچمو میگه بچه پیش من باشه برو شکایت کن بیا بچه رو بگیر میدونم من نباشم بچه رو ول میکنه زیر دس ننش میترسم بلایی سر بچم بیاد
چه اوضاع بدی این خانومداره .
خداکمکش کنه .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.