۹ پاسخ

دوش ابگرم بگیروبرو

عزیزم سرگیجه داری خوب نیس برو بیمارستان

چکار کردی دردات شروع شد من مردم هرکاری میکنم فایده نداره

وقتی خون دیدی باید خودتو برسونی بیمارستان . خطرناکه بشینی خونه یه دوش آب گرم بگیر کمرتو ماساژ بده زیر اب برو . اگه زیاد نشد آمپول میزنن

نوک سینه هاتو ماساژ بده خیلی خوبه

فکر کنم لکه دیدی باید حتما بری

عزیزم برو حتما

برو بیمارستان

دیگه وقت زایمانه بایدبری

سوال های مرتبط