دوران بارداری زود میگذره یا دیر از تجربه تون برام بگید

۱۲ پاسخ

خیلییییی دیررر

خیلی دیر میگذرهههه

بستگی داره من حاملگی اول زود گذشت

دیر اگه بخوای ماه ب ماه انتظاربکشی ولی هفتگی جلو بری بهتره

خیلی به نظرم زود میگذره با اینکه من چهار ماه اولم حالم بد بود،به بقیه دیر بگو راحت تر میگذره هی ازت نمیپرسن آرامشت بیشتر من اوایل ماه چهار گفتم به بقیه

بارداری اولمه و ۲۲ هفته هستم و دیر میگذره هنوز فک کن ۴ ماه دگ هم مونده 🔫🥺🤷🏻‍♀️

برا من که خیلی دیر داره میگذره

کلا دیر میگذره
مخصوصا الان که تو جنگ هستیم و استرس زیاده

من ویار نداشتم خوب بود

۴ ماه اول زودبعد ماه پنجم خیلی خیلی دیر 😭

برا من که داره دیر میگذره میخوام زودتر بگذره 🥲💔

برای من دیر چون اوایل حالم خیلی بد بود و حالام اکثر اوقات استراحت

سوال های مرتبط