سلام
تو هفته من ترشح سفید یا شیری بدون بود طبیعیه یا مشکلی هست؟!

۲ پاسخ

من شیاف میزارم ترشح دارمسفید رنگ طبیعیع

نه طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا 💗 مامان معجزه خدا 💗 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان پسرم🥹❤️ مامان مامان پسرم🥹❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان تربچه💚 مامان تربچه💚 ۸ ماهگی