خانوما کیا مسافرت میرن با بچه‌ کوچیک؟

۱۳ پاسخ

بچه ای که شیرمادر بخوره مسافرت راحته ولی شیرخشک پدر آدم درمیاد

من ۲۶اسفند از آمل با ماشین خودمون اومدیم مشهد اونم ۱۰تا ۱۲ساعت خوش خوشان .بچمم شیرخشکیه خداروشکر راحت بودیم

دختر من بر عکس همه بچه ها تو ماشین گریه میکنه
هرچی سرگرمش میکنم دو دقیقه اس باز شروع میکنه
تا میشینم تو ماشین میگم فقط برسم به مقصد
به همین خاطر بیشتر از یه ساعت نمیتونم بندش کنم🫤

🫤ما که هیجا بخاطر شرایط…البته بهتر که نشد غیره میخاست کل خانوادشم دنبالمون میکشوند اولین مسافرت متاهلیمون بود امسال مثلا پارسال ک ازدواج کردیم عید باردار بودم ک نشد امسال قرار بود بریم 🫤😂

سخت ک هست اگه اونجا میرید خونه اقوام بهتر ولی نه خیلی سخته
اونجا رفتی ب هيچ وجه بچه نذار زمین مگه اینکه ی تشک کلفت باشه
من خونه مادر شوهرم شمال نمیدونستم رو زمین با ی لا پتو گذاشتم بدجور مریض شد خیلی رطوبت و سرد میشه

من اصلاً فکرشم نمیکنم دختر من تو ماشین اروم نمیگیره

خیلی دوست دارم برم ولی دخترم فقط خوابیدنی دراز کش شیر میخوره هیچ جا نمیشه رفت باهاش🥲🥲درستم نمیشه،نشسته میشکنه گلوش

من اومدم 🙄🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

من اومدم نیشابور خیلی راه طولانی بود خیلی اذیت شدم اولین مسافرت بچم بود تا گریه میکرد می‌زدیم بغل کنار اتوبان زدیم بغل گذاشتیم تو پتو تکون می‌دادیم تا آروم بشه انقد خودمو فوش دادم که چرا اومدم 🤦🤦🤦

تو این شرایط هیچ جا نمیشه رفت حتی بازار

الان با این شرااایط اصلااا

ماکه شرایطش جور نیس نمیریم ولی خیلی دوس دارم برم

من اومدم

سوال های مرتبط