۶ پاسخ

اسید و سوزش معده لعنتیه
من نزدیک دو ماهه اینطورم شربت آلمینیوم ام جی بگیر بخور یا قرص دمیترون

اوف اسید معدس

ترش کردی

اسید معده منم الان همینم 😂😂😂

سلام بر اسید معده 😮‍💨

من وقتی میخوام بالا بیارم اینجوری میشم😂

سوال های مرتبط