۱۸ پاسخ

من ۲۰ تیکه گرفتم خیلی چیزای خوبی داخلش داشت که کاربردیه

منم ۵ تیکه گرفتم ۱۵۰۰ عالین والا😍

دوست من گفت اصلا ست نگیر سرهمیاش اصلا کوچیکه سایز صفر گفت تکی بگیر بهتره

مارک دانالو ۱۹ تیکه ۲۸۰۰

من ۵ تیکشو گرفتم ۱۶۰۰

۲۲۰۰گرفتم
جنسش عالیع برای دخترم سر سیسمونی خریده بودم خیلی کاربردی بود نو هم موند ولی باز گرفتم

هفته 37

24تیکه گرفتم4وخورده ای

۲۰ تیکه نخر توش چیزای بلا استفاده داره
۱۳ تیکه بگیر نیلی از ۳ تومن داره

۱۹تیکه کیدز بو گرفتم ۳۲۰۰ خوبه به نظرم کاربردیه سه دست لباس هم داشت کامل با بقیه تیکه ها

۶ تیکه خریدم ۶۵۰

از اونا نگرفتم

من پنج تکه گرفتم ۱۴۰۰

مارک دانالو ۳۸۰۰ البته من نخریدم من ست بیمارستانی ۵ تیکه خریدم

۲۰تیکه والا نگرفتم نخ پنبه بود۱۱۰۰بود ولی پنج تیکه گرفتم یه سری ۲۸۰یه سری ۲۷۰

دانالو ۲۷۰۰

منکه ۵ تیکه گرفتم ۱۴۰۰

من نخریدم چون تیکه های اضافی داره که کاربرد نداره
۳وخورده ای جنس خوبش

من نگرفتم
پنج تیک گرفتم
تو ۲۰ تیکه خیلی چیزها اضافی

من پرسیدم گفت ۵۵۰۰ پشیمون شدم 😂

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری