همدانیا صدای پدافنده تق تق صدا میا؟؟؟؟

۲ پاسخ

سلام ستاره جان خوبی؟پسرت گلت خوبه؟پاش بهتر شده

آره چقدرم زیاده تموم نمیشه 😭

سوال های مرتبط

مامان دلانا🩷 مامان دلانا🩷 ۲ سالگی
خانما یه نظری بهم میدین بگین که شما جای من بودین چیکار میکردین
دخترم یک ماه دیگه میشه دو سالش یدفعه غذا هارو از تو بشقاب چنگ میزنه یا بشقابو چپه میکنه دعواش کردم فاییده نداشت به خوبی گفتم فاییده نداشت
بازم با صحبت و حرف میگم اینکارو نمیکنه ولی دعواش که میکنن دوباره تکرار میکنه
امشب خونه مادر شوهرم بودیم دخترم بشقاب پدر شوهرمو چپه کرد توش پست تخمه بود گفت چرا اینکار کردی فلان گفت شما هیچی بهش نمیگین من یودم دوتا میزدم پشت دستش دو یواش زد پشت دستش
دوباره سر سفره شام ابگوشت داشتن تموم کرده بودن دخترم دوتا لقمه ته ظرف خودش بود پرتش کرد پدر شوهرم دعواش کرد دلانا دعواش کنی بدتر لج میکنه
دوباره رفت یه کاسه رو پرت کرد توشم یدونه سیب بود با یکم اب
پدرشوهرم سه تا محکم زد رو دست دخترم تق تق صدا میداد
بچم گریه شد اینقدر گریهههههه کرد
منم هیچی نگفتم فقط دلم طاقت نیاورد گریم گرفت 😔😔
چیکار کنم میدونم کارش اشتباه بود ولی بچه اینقدر رو که نمیزننن
مامان مهدیار مامان مهدیار ۲ سالگی
لالالا لالا لالایی
بخواب من نمیرم جایی
بخواب شب از راه رسیده
عروسکتم خوابیده

یه روز که پا میشی از خواب
دنیامون یه شکل دیگه س
دیگه نگه نمی داریم
پرنده ها رُ توو قفس

شنگول و منگول ندارن
هیچ ترسی از آقا گرگه
قصه ها شیرینن مثل
خونه ی مادربزرگه

یه روز که دنگ دنگ دنگ میزنه ساعت زنگ پا میشی از خواب ناز
با نم نم بارون با شر شر ناودون چشماتو میکنی باز
تق تق در وا میشه خونه زیبا میشه پر نور اینجا میشه
عروسک نازت که گمش کرده بودی بازم پیدا میشه
یه روز که پا میشی از خواب
دنیا با تو مهربونه
دلیل این مهربونی
امام زمانمونه

امام زمان یه نوره
که با همه مهربونه
امام زمان یه ماهه
که پشت ابرا پنهونه

فردا که پا شدی از خواب
از روی ماه ابرُ بردار
توی گلدونمون بکار
گل های همیشه بهار

یه روز که دنگ دنگ دنگ میزنه ساعت زنگ پا میشی از خواب ناز
با نم نم بارون با شر شر ناودون چشماتو میکنی باز
تق تق در وا میشه خونه زیبا میشه پر نور اینجا میشه
عروسک نازت که گمش کرده بودی بازم پیدا میشه