قرص کلسیم من اسمش کلسی شور هست؛ نظری دارید؟

۶ پاسخ

منم سر‌هردو بارداری کلسی شور خوردم اما دوز های مختلف داره ی سری هاش دوبرابر هستش ببین کدوم مورد نیاز بدنت هست

من استئوکر هست فکر کنم ولی نمیخورم
دوستم دکتره گفت خودشم نخورده اگه هرروز شیر و لبنیات و بادوم بخوریم لازم نیست دیگه منم نخوردم
هفته ای که خوردم همش درد داشتم قطع کردم به حالت عادی برگشتم کلسیم کلا باعث درد و انقباض میشه چون دفع منیزیوم میده

من از اول بارداریم میخورم خیلی خوبه

منم همینو بهم دادن

خوبهههه

منم همینو میخورم نظرم همینه🤣

سوال های مرتبط

مامان دریا خانم 💫 مامان دریا خانم 💫 هفته سی‌ام بارداری