۱۰ پاسخ

برا من ک از همون سه چهارروزگیش میگرفت اتفاقا خوبه ک

دختر من 2هفته س گردن میگیره🫠

بچه منم از روز اول گردن میگرفت ولی نه کامل کم کم داره بهتر میشه

پسر من دنیا اومد گذاشتنش رو سینم‌ که ببرنم اتاق سرشو گرفته بود بالا به چراغای سقف نگاه میکرد😂

😐اره بابا بچه من هنوز چند روزش بود گردن میگرفت

مقایسه نکن عزیزم هرکسی متفاوته اتفاقا خیلی خوبه الان گرفته

کار خاصی کردی ؟ تامی تایم باهاش بازی کردی؟من دخترم این ۱۳ام میشه ۳ماهه هنوز گردن نمیگیره چیکار کنم

اسمش نبات هست؟
چقدر قشنگ😍

آره بابا بچه های الان از همون ماه اول نگه میدارن

اره عزیزم بچها متفاوتن

سوال های مرتبط

مامان زندگیم مامان زندگیم ۱۰ ماهگی