امگا۳گرفتم برای تنبلی تخمدان خوبه

۲ پاسخ

اگر تنبلی از نوع التهابی باشه اره خوبه

خیلی خوبه هفته ایی ۳ بار بخور با نهار

سوال های مرتبط

لیلا لیلا قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته ششم بارداری
مامان گندم مامان گندم قصد بارداری
منتظر معجزه خدا منتظر معجزه خدا قصد بارداری