فرزندپروری ،فرزندپروری .کودک .مادر

توپک خرمایی😍😋

تصویر
۴ پاسخ

خرما از اینا که یکم سفته اگه خریدین دوسندارین توپک کنید 😂
وانیل نصف کم ق چ خوری
خرما
بیسکوییت پتی پور
کره
برای تزئین روش پودرپسته گردو نارگیل و...
خرما ی آب کوچیک بگیر بعد هسته هاش بگیر بعد باگوشت کوب برقی یاخرد کن که قشنگ له بشه بریزتابه خرمارو یکم تفت بده با کره تفت ک تمام شدوانیل اضافه کن قاطی کن بیسکوییت پودرکنید خرما که سرد شد بیسکوییت پودرشده رو اضافه کن ورز بده قشنگ بعد اون گردو پودرشد یا پودر نارگیل خرمارو توپ توپی کن داخلش غلت بده نوش جان ❤️

منم خیلی درست میکنم عالیه

نوش جان...منم هفته ۱۰۰۰بار درست میکنم.فقط گردو وخرما میکس میکنم و تو کنجد میغلتونم. حالا که شکلات و شیرینی دوست دارن حداقل روزی دوتا از اینا بخورن بهتره

توپک خرمایی محشره انصافا
من چند وقته میخوام درست کنم پودر نارگیل ندارم
نوش جان

سوال های مرتبط

مامان پسر قشنگام ❤️ مامان پسر قشنگام ❤️ ۵ سالگی