مامانا شاهان یا ارسلان؟

۱۳ پاسخ

خودت توی تلفظ ببین کدوم بهتره ارسلان هرچقدرم قدیمی باشه همیشه قشنگه منم ارسلان خیلی دوسدارم

ارسلان

ارسلان

منم اسم پسر اوليم ارسلان
تو دليم ميذارم شاهان

منم شاهان

البته اگه پسر باشه بچم😂

ارسلان خیلی قدیمیه..درسته شاهان خیلی زیاد شده ولی واقعا قشنگه..اگه اسم برادرزادم نبود قطعا میزاشتم شاهان

شاهان رو انگار اجازه نمیدن دیگه بزارین ‌. بازم از اداره ثبت احوال شهرتون بپرسید

ارسلان

شاهان ک دوس ندارم
ارسلان هم دوس ندارم چون اسم پدرشوهرمه😂😂😂

ارسلان
شاهان خیلی زیاد شده

من شاهان میذارم

ارسلان

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم 🥺 مامان معجزه زندگیم 🥺 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان لیام 👶🏻🫀 مامان لیام 👶🏻🫀 ۱۲ ماهگی
مامان نورچشمی🫀 مامان نورچشمی🫀 ۶ ماهگی
مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان ۱۰ ماهگی
مامان ... مامان ... روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی
مامان شاهان و تو دلی 💙 مامان شاهان و تو دلی 💙 هفته سی‌وپنجم بارداری