خودت توی تلفظ ببین کدوم بهتره ارسلان هرچقدرم قدیمی باشه همیشه قشنگه منم ارسلان خیلی دوسدارم
ارسلان
ارسلان
منم اسم پسر اوليم ارسلان
تو دليم ميذارم شاهان
منم شاهان
البته اگه پسر باشه بچم😂
ارسلان خیلی قدیمیه..درسته شاهان خیلی زیاد شده ولی واقعا قشنگه..اگه اسم برادرزادم نبود قطعا میزاشتم شاهان
شاهان رو انگار اجازه نمیدن دیگه بزارین . بازم از اداره ثبت احوال شهرتون بپرسید
ارسلان
شاهان ک دوس ندارم
ارسلان هم دوس ندارم چون اسم پدرشوهرمه😂😂😂
ارسلان
شاهان خیلی زیاد شده
من شاهان میذارم
ارسلان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.