بچه ها امیر ارسلان قشنگه یا دایان

۱۱ پاسخ

دایان

دایان

دایان به ترکی یعنی وایسا ، که زیاد هم استفاده میکنن

دایان خیلی شیک تره

دایان قشنگه ولی ثبت احوال قبول نمی‌کنه

امیر ارسلان😍

دایان

دایان

یه نظرم دایان قشنگتره امیرارسلان هم سنگینه هم فک میکنم دیگه قدیمی شده...درکل دو اسمه زیاد جالب نیس..البته از نظر من اینجوریه ها😅

دایان

جفتش قشنگه

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان ... مامان ... روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه زندگیم 🥺 مامان معجزه زندگیم 🥺 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نور مامان نور هفته سی‌وششم بارداری
مامان دیان ودلنیا✌️ مامان دیان ودلنیا✌️ ۱۲ ماهگی
مامان نور مامان نور هفته سی‌وششم بارداری
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری