با 👍يا 👎بگين دايان قشنگه ؟

۱۳ پاسخ

خوبه ولی از منی که ترکم اگه بپرسی دایان دو تا مفهوم داره یکی اینکه تکیه بده دومی هم اینکه صبر کن یک کلمه ی فعل خبری هستش

ب دایار هم فکر کن. یعنی یار مادر

سلیقه ای هستش من که خوشم 👎

👍👍👍

منم دوست داشتم دایان بزارم ولی ب ترکی یعنی وایسا
بعد تو گوگل یا گهواره که زدم معنی شو ریشه ش و زده بود کردی به معنی ماما ، دایه
برای همین از معنی ش حال نکردم نزاشتم

منم دوست دارم این اسمو

جز زيباترين نام هاست

من خیلی خوشم میاد
ولی به. زبان ما ترکا یعنی تکیه بده

من دوسش ندارم نظر خودت مهمه

خیلی قشنگه عشقه این اسم اصلا😍😍

گهواره که بازه دیگه چرا با اینا.
اره قشنگه

👍🏻

......

سوال های مرتبط

مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان ۱۰ ماهگی
مامان دیان ودلنیا✌️ مامان دیان ودلنیا✌️ ۱۲ ماهگی
مامان نور مامان نور هفته سی‌وششم بارداری
مامان نور مامان نور هفته سی‌وششم بارداری
مامان نور مامان نور هفته سی‌وششم بارداری
مامان نور مامان نور هفته سی‌وششم بارداری
مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسر (شاهان) مامان پسر (شاهان) ۲ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۸ ماهگی
مامان dayan👶🫀 مامان dayan👶🫀 هفته سی‌وهشتم بارداری