با استيكر بگين 👍يا 👎 نويا قشنگه براي پسر ؟

۴ پاسخ

نویان قشنگتره

نویان قشنگه هم با صلابت هم بامعنی هم ریشه دار منم همین اسم رو میذارم

با احترام نظر منم با نویانِ😘

نویا انگار ناقص ولی نویان خیلی قشنگه

سوال های مرتبط

مامان نور مامان نور هفته سی‌وششم بارداری
مامان نور مامان نور هفته سی‌وششم بارداری
مامان نور مامان نور هفته سی‌وششم بارداری
مامان حامی جان مامان حامی جان ۱۲ ماهگی