بنظرتون برای پسر حامی قشنگه یا یارا؟

۱۲ پاسخ

یارا مگه دخترونه نیست؟؟

منم یارا رو دوستدارم ولی بیشتر انگار به دخترا میخوره

یارا مگه دختر نیست ؟

حامی قشنگه

منم میخام اسم نینی مو بذارم حامی

حامی.

منم بین حامی و مانی مونده بودم.اما چند شب پیش تو خواب یکی اومد بهم گفت اسمشو بزار طاها

حامی

حامی
یارا هم قشنگه ولی چون هم دختره هم پسر همیشه باید توضیح بدی ک این پسره اذیت میشی

حامی..

حامی قشنگه تره

حامی

سوال های مرتبط

مامان پارسا و آرِن مامان پارسا و آرِن ۶ ماهگی
مامان کودک مامان کودک هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ܦ߭ܝ‌ܣߊ‌ܢߺ߭ مامان ܦ߭ܝ‌ܣߊ‌ܢߺ߭ ۱۰ ماهگی
مامان نور مامان نور هفته سی‌وششم بارداری
مامان نور مامان نور هفته سی‌وششم بارداری
مامان نور مامان نور هفته سی‌وششم بارداری
مامان تپلی مامان تپلی ۱۲ ماهگی
مامان شروین مامان شروین ۶ ماهگی