خانوما سونو رشد چه هفتس ؟ یا کلا چند تا سونو دیگ مونده

۶ پاسخ

۲۸ به بعده، دکتر به من گفت ۲۹ و ۴ روز برو که میوفتاد تو تعطیلی و اینا یک هفته زودتر رفتم و گفت ۳۲ دوباره برو

من ک یدونه تو ۲۶ هفته دادم یدونه ام نمیدونم کی برام مینویسه

من فعلا دکترم نیس بعد تعطیلیا میاد هنوزم آزمایش قند نشونش ندادم برم ببینم واسم کی سونو مینویسع

۲۸ تا ۳۲ باید بری عزیزدلم

فکر میکنم ۲۸ تا ۳۲ هفته باشه

برا من۲۸هفته گفته مینویسم

سوال های مرتبط

مامان قندِمن🩵👼🏻 مامان قندِمن🩵👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری