۲۸ به بعده، دکتر به من گفت ۲۹ و ۴ روز برو که میوفتاد تو تعطیلی و اینا یک هفته زودتر رفتم و گفت ۳۲ دوباره برو
من ک یدونه تو ۲۶ هفته دادم یدونه ام نمیدونم کی برام مینویسه
من فعلا دکترم نیس بعد تعطیلیا میاد هنوزم آزمایش قند نشونش ندادم برم ببینم واسم کی سونو مینویسع
۲۸ تا ۳۲ باید بری عزیزدلم
فکر میکنم ۲۸ تا ۳۲ هفته باشه
برا من۲۸هفته گفته مینویسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.