کیا مشکلات معده دارن مدام سوزش درد معده

۵ پاسخ

من استرس داشته باشم ی مثلا عصبی بشم درد میگیره نمیتونم غذا بخورم همش احساس تهوع دارم
من آندوسکوپی هم کردم گفت میکروب معده داره

سلام من رفلاکس شدید دارم
زیر سینه میسوزه اره؟

من خیلی شدید بود خیلی خیلی رفتم اندوسکوپی غیر از اون هیلوباکتری که دکترم گفت همه مردم ایران دارن نگران نباش ولی اکثر مریضی معده از استرسه

اسید معده داری یا عفونت معده همون هیلو باکتری

من گاهی دارم خیلی بستگی به غذایی که میخوریم داره
باردار نیستی؟

سوال های مرتبط

مامان سنجاب کوچولو مامان سنجاب کوچولو ۲ سالگی