۹ پاسخ

من میخام از این ست سفارش بدم برای پسری😁

تصویر

من دو دست کامل با سرهمی گذاشتم .
یک دست کامل با مانتویی و شلوار .
یک دست کامل با راحتی .
یه ست هم کلاه و دستکش و جوراب اضافه .
کامل که میگم منظورم اینه جداگانه با جوراب و دستکش و کلاه و .... هست .

یه وسواس فکری ای دارم که چیزی کم نیاد یه وقت لازم بشه ‌

من اینو میبرم با یکی دیگه که همین شکلیه طرحش فرق میکنه، احتمالا برای زیرش رکابی و شرت هم ببرم

تصویر

من یه لباس مانتویی با زیر پوش و شلوار و کلاه و جورابش
و یه ست بیمارستانی هفت تیکه رو براش بر میدارم

بیمارستانی ک من قرار برم دوستم رفته بود گفت خودش لباس میده منم یه دست بلوز شلوار وکلاه فقط براش میبرم

من دکترم بهم گفت کلا ی دست لباس برا بچه بیار و بس من پیش خودم گفتم وای نه مگه میشه و فلان ی عالمه چیز برداشتم بردم تمام چیزارو بیمارستان داد فقط همون لباس نیاز شد

من سایز صفر گذاشتم کلاه و بلیز شلوار
یه ست بیمارستانی هم گذاشتم سایز صفر

من ست بیمارستان خریدم دوتا

من یه ست از اینا که جنس لباس خواب هست دوختم برا خودم و نی نی
و یه ست معمولی دیگه هم میبرم

سوال های مرتبط

مامان رقیه 💕🤱🏻 مامان رقیه 💕🤱🏻 روزهای ابتدایی تولد