من میخام از این ست سفارش بدم برای پسری😁
من دو دست کامل با سرهمی گذاشتم .
یک دست کامل با مانتویی و شلوار .
یک دست کامل با راحتی .
یه ست هم کلاه و دستکش و جوراب اضافه .
کامل که میگم منظورم اینه جداگانه با جوراب و دستکش و کلاه و .... هست .
یه وسواس فکری ای دارم که چیزی کم نیاد یه وقت لازم بشه
من اینو میبرم با یکی دیگه که همین شکلیه طرحش فرق میکنه، احتمالا برای زیرش رکابی و شرت هم ببرم
من یه لباس مانتویی با زیر پوش و شلوار و کلاه و جورابش
و یه ست بیمارستانی هفت تیکه رو براش بر میدارم
بیمارستانی ک من قرار برم دوستم رفته بود گفت خودش لباس میده منم یه دست بلوز شلوار وکلاه فقط براش میبرم
من دکترم بهم گفت کلا ی دست لباس برا بچه بیار و بس من پیش خودم گفتم وای نه مگه میشه و فلان ی عالمه چیز برداشتم بردم تمام چیزارو بیمارستان داد فقط همون لباس نیاز شد
من سایز صفر گذاشتم کلاه و بلیز شلوار
یه ست بیمارستانی هم گذاشتم سایز صفر
من ست بیمارستان خریدم دوتا
من یه ست از اینا که جنس لباس خواب هست دوختم برا خودم و نی نی
و یه ست معمولی دیگه هم میبرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.