۴ پاسخ

عزیزم آخرین اقدامت کی بود ؟؟
منم این علائم هارو دارم دو روز از موعدم گذشته
ولی حس می‌کنم پریود میشم …

درد زیر شکم و ترشح ک خب برای بارداری

بارداری خب مبارکت برا منم دعا کن باردار باشم

خب وقتی مثبته نشونه بار داریه دیگه ایناهم حتماعلائمش هس

سوال های مرتبط