بله تکرار میکنه هرچی بلد باشه
ارع بابا ددد ماما نانا میگه
جمله میگه بچم
این چیه.اینا چین
کلماتی مثل (خ )و( ق)
بابا و ماما و دد و بعضی وقتا می خواد بگه خاله میگه خال
بله بابا و مامان و به به و دد ...کلاقه میگ قارقار میگه
اره بابا ماما ده ده کیک بیا نمیخوام بعضی وقتا امد یعنی محمد میگه بای هم.میگه
من دخترم بابا و نه و دادا میگه تکرار هم میکنه دس دسی و بای بای و اتل متل هم بلده، ولی پسرم بابا بعضی وقتا میگه تکرار هم نمیکنه من هم میگه ولی نه دس دسی میکنه نه بای بای یکم دل فکرم ، البته پسرم مستقل می ایسته دو قدمم میره ولی دخترم نه مستقل می ایسته نه راه میره فقط دیوار و میگیره میره
عزیزم بچه ها متفاوتند خودش باید بگه ما میگیم میخنده
گوه بچمون دهنشون
دختر من فقط دد و جیز میگه دیگه چیزی نمیگه
لج نکنه اره ولی ماما باد نبس
نه بهش بگم بگو نمیگه
ولی خودش میگه هروقت بخاد
اره هرکلمهایی ک یادداره وقتی میگم بگو تکرارمیکنه
نه هنوز هروقت خودش دلش میخواد میگه
بله بابا مامان دردر بعصی چیا دیگ میگ
باید الان حداقل چند کلمه رو بگه
ولی راه رفتن تا ۱۸ ماهگی وقت داره
بهش میگمبگو ببه دده منو میبینه میخنده🫠 انگار جک گفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.