بنظر من گلهاش مثل طرح دمکنی قابلمه و پیشبند هست . با هبچی هم ست نمیشه ساده بگبر .
هرروز که حامله نمیشی تو دلت میمونه
این و بخر چیزای غیر ضروری تر رو ارزونتر بخر
هر چی میخری از این مامی بگ ها نخر 😂
من خیلی بدم میاد از این مامی بگا
نظر من اینه که رنگ تیره بهتره تا سه سال استفاده میکنی عزیزم پس جنس خوب بگیر
من ۲۶۰۰ خریدم خیلی قشنگه
منم کوله الا رو گرفتم بنظرم خوبه سبک و قشنگ و جاداره
منم کوله الا خریدم ۴ تومن
منم واقعا کیفای بازارو دوستنداشتم، اینو رنگ سبزشو خریدم از پیج اینستا خیلی جا داره و جنسشم خوبه بنظرم
برا من اینجوریه
البته بزرگه هم دستی میشه هم کوله
چون زوم کردم کوچیک دیده میشه
نمیخواستم طرح دار باشه که بعدا هم استفاده کنم
الا یه مدل گلدار دیگه م داره اونم خیلی قشنگه
خییییلی قشنگه. منم میخواستم بگیرم ازین
گل گلی هست
ی چیزی بگیر بعدا بتونی استفاده کن
من اینو گرفتم. چون واقعا برای مامان هست نه بچه. از این طرح های بچگانه واقعا خوشم نمیومد. همش دست منه آخه 😁
مارک الا هست
الا با کیفیته و گرون
با لباسای خودت سخت ست میشه ها
بنظرم سادشو بگیر
وا چخبره تا چقدر تو پاچه مردم میکنن مگه چقدر پارچه برده نه عزیزم ارزششو نداره
عزیزم بهتر ازینا اس چند وقت بعدش دیگه دردت نمیخوره یه تومن یکی بگیر بعدن جدید هاش میاد یکی دیگه بگیر حیف اس 5600 بدی
گلم جنس پارچش چیه؟
سایت داره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.