خانوما کسی از خلخال اینجا هست؟
هوا چجوری؟؟

۳ پاسخ

بارون و سرررد

ما ایتجاییم بد نیست سرده اما خیلییی نه لباس گرم بیاار

فک کنم اون سمتا الان سرد باشه ما پارسال اوایل خرداد اونجا رفتیم سرد بود

سوال های مرتبط

مامان ماه شب 14 مامان ماه شب 14 ۲ سالگی
مامان جوجم مامان جوجم ۳ سالگی
مامان دلبر کوچک من🩵 مامان دلبر کوچک من🩵 ۲ سالگی
مامان ابوالفضل🧒ارمیا مامان ابوالفضل🧒ارمیا ۲ سالگی
مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۲ سالگی