۳ پاسخ

من دارم عالی هست واسه بچه هام از بدو تولد استفاده کردم و در کل همه باید داشته باشند تا حدود۶ و۷ سالگی باید بشینن بعدم هم بوستر و مارک هم چیکو و کیکوبو،ایرانی ها تست تصادف ندارن خوب نیستن

من برند ساید آرمور دارم ار نوزادی دارم میزارم عالیه

من مارک مایلر خریدم از دوماهگی گزاشتم داخلش.راصیم خیلی

سوال های مرتبط