من دارم عالی هست واسه بچه هام از بدو تولد استفاده کردم و در کل همه باید داشته باشند تا حدود۶ و۷ سالگی باید بشینن بعدم هم بوستر و مارک هم چیکو و کیکوبو،ایرانی ها تست تصادف ندارن خوب نیستن
من برند ساید آرمور دارم ار نوزادی دارم میزارم عالیه
من مارک مایلر خریدم از دوماهگی گزاشتم داخلش.راصیم خیلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.