خانما هفته ۱۷ برم انومالی مشکلی نیس

۳ پاسخ

خوبه. منم ۱۷ هفته و ۳روز رفتم

بهترین تایمش ۱۸ هفته و ۳ روز ایناس
بزار ۱۸ هفته تکمیل بشه بعد برو

منم ۱۷ هفته رفتم چون میخورد به عید ولی چه عجله ای داری؟بزار ۱۸ پربشه

سوال های مرتبط

مامان مامان دالیا مامان مامان دالیا ۶ ماهگی
مامان عسل مامان مامان عسل مامان ۸ ماهگی
مامان نور چشمامKو... مامان نور چشمامKو... هفته سی‌ودوم بارداری