۳۸ پاسخ

بگو دختر داشتن لیاقت میخواد خدا نصیب هرکسی نمیکنه

اگه خانم بود بگو حتما بچگی افتضاحی داشتی که از دختر بودن خودت انقدر بیزاری 😡😡😡

من گفتم آره اگر خدا بخواد میخام چهارتا دختر بیارم نور برکت پاشیده بشه به زندگیم یکی نیست بگه ما دخترا نباشیم که نسل عتیقه های شمارو کی میخاد ادامه بده مردا میرن زایشگاه میزان😐😐

بگو اره خداروشکر نعمتیه که نصیب هرکسی نمیشه،خدا دوستم داشته

هیچی چیزه بدین نمیگن که خواهر بگو بله هر دو جنسیت نعمته خداست و شکر برا داشتنه دخترم

باید برینی بهشون بگو دختر ک اشکال نداره بیشعوریه تو اشکال داره

هر کی از من پرسید بچت چیه گفتم برکت خدا رحمت خدا که خدا نصیب هر کسی نمیکنه خودشون می‌فهمیدن دختره واقعا هرکسی لیاقت اینو نداره بچش دختر باشه هرکیو دوس داشته باشه بهش دختر میده

حذف از این دنیا😂

کاشک بچه منم دختر بود
من عاشق دختر بچه هام

بایدمثل شتر لاما تف کنی تو صورتشون

آتش به اختیار.بزن جرش بده

والا ما تو قبرستونها و بیمارستانها و هرجا کار و گرفتاری هست دخترهارو دیدیم.
کاش قبل اینکه دهنشو باز کنه یک کم به حرف زدن و شعورش هم فکر کنه...
دختر طلاست

بگو خدا دید لیاقتشو دارم بهم دختر داد☺️

دقیقاااااا منم بچم دختره به چند نفر که گفتم میگن عیب نداره خدا حفظش کنه همچیییین حرصم میگیره ها

منم حالا ک بچم پسر شده فامیلا شوهرم هی میگه خوبه دیگ‌ پسر میخواستی سفت نگهشدار بلاخره دومی پسر شد😕 انگار حالا من واسه اونا بچه میارم ،بچه اولم دختره ازبس گفتن مخما خوردن بخدا ک چرا پسر نشد

ینی این آدمارو دوس دارم خفه کنم و جرشون بدم

بگو از الان وقتی ب پرنسس خونمون فک می کنم خونه ام بوی بهشت میده عیب نداره قدیمی ها چجوری دختراشونو علیه دختراشون تربیت کرده ولی مامانم همیشه میگه دختر نعمتی است ک فقط نصیب برگزیده ها میشه و من خیلی خوشحالم که دختر دار میشم

لعنت ب زن ستیزی و دختر ستیزی مغز های کوچیک زنگ زده ان ج فرقی داره جنسیت تازه دختر ک برکت ارامش خونس.

یه سری حرف ها واقعا خیلی عذر می خوام از نادانی شخصه باید این جور جواب بدی طرف به نفهمی خودش و حرفش پی ببره

یا بگو پس باید برای پدر و مادر شما هم متاسف باشیم به خاطر داشتن شما بیچاره بابا مامانت چی کشیدن شما را خدا بهشون داده

منووو بگو ک شوهرم عاشق پسره اسم پسر انتخاب کرده
از الان استرس دارم ک دختر بشه ما هردوشم داریم ولی سومی و پسر میخاد😭😭

بگو آره عزیزم خداراشکر در ادامه یک دلسوز واسمون هست چون پسر این قدر دغدغه داره با این وضع اقتصادی یادی از ما نمی کنه 😅

وای از این ادمای کوته فکر😏

دختر رحمتههههه و صد البته جواب ابلهان خاموشیست

هیچی گلم بگو شما لیاقت نداشتین که خدا بهتون همچین دست گلی نداده تمام

دقیقا منم همینو میشنوم😂😂

حالا من پسر دارم مادر شوهرم میکفت حالا پسرم خوبه اشکال نداره ولی کاش دختر داشتی😐😐

بكوب دهنش
واقعا نميفهمم بابا چتونه مگه فرقي ام داره فقط سالم باشه و سلامت

بابا برین بهشون من دیشب انقد سر این موضوع حرص خوردم حد نداشت

فهش آزاده 😂

حالا جاریم سه تا پسر داره به من میگه بچت پسره نمیگی چشم نخوری😫😂😂😂

برای ادم بی عقل فقط سکوت خوبه

وا😐دختر داشتن سعادت و لیاقت میخواد، متنفرم از اینطور زن ها! نفهم ها خودتون یه روز دختر نبودید؟! دختر ندارید؟! پسرهاتون چه‌گلی به سرتون زدن؟! همتون یه روز محتاج همین دخترها شدید😒😒😒😒😒

وااای من خانواده ی شوهرم روزی صدبار شکر میکنن که دختره بچم
برعکس خانواده ی خودم همش میگن ایشالا بچه بعدیت پسر🫤

بزن در دهنشووووووووون

دقیقا منم همین می‌شنوم😂😂😂😂

فوش هم میتونی بدی بستگی ب ادمش داره😂

خدا لعنتشون کنه همین😂

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین هفته سی‌ونهم بارداری