۶ پاسخ

منم...بیبی هم زدم منفی بود اما خب پریود نمیشم

رابطه داشتی??
بیبی بزن

بیبی بزن عزیزم بعدم پیش میاد ک هورمون ها بهم میریزه از استرس و...

من دیگ عادی شد برام هر ۳ ۴ ماه یبار میشم

چند روز عقب انداختي ؟

میخوام دیوانه بشم

سوال های مرتبط