چرا پریود نمیشم ۳ ماهه باردار هم نیستم

۹ پاسخ

تنبلی تخمدان داری حتما

احتمالا تنبلی تخمدان داری
شیرینی جات نخور
رژیم بگیر
برنج و نون رو کم کن.
ورزش کن
حتما هم دکتر برو

تنبلی داری منم همینجوریم

احتمالا کیست داری

متخصص برو خب

تنبلی تخمدان

چرا نرفتی دکتر آمپول میده پریود میشی

کیست یاتنبلی نداری برودکترامپول میده میشی

حتماپیگیری کن عفونت داری حتما

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه ۴ سالگی