۴ پاسخ

طاقت بیار عزیزم
۲یا۳هفته دیگه راحت وسبک میشی و نی نی نازت رو توی بغلت میگیری

منم همینم گلم

واسه همه همینه عزیزم

من با وجود بچه اول دومی خیلی سخته منم پام درد می‌کنه شدید

سوال های مرتبط