والا چیزی که من بعد کل شیر عوض کردن فهمیدم اینه که به هر بچه یه شیر میسازه
انقدر باید عوض کنی تا اونو پیدا کنی
مثلا رستا نان میخورد بهش نمیساخت وزن اضافه نمیکرد مدفوعشم خیلی چرب بود
بعد بیومیل دادیم بهش بد نبود ولی خوب هم نبود با اونم زیاد وزنی اضافه نکرد
بعد بهش ببلاک دادیم ببلاکو دوس داشت مزه شو ولی دیگه سر این حساسیت داد توی مدفوعش لکه خون دیدیم
دیگه دکتر براش اپتامیل پپتی جونیور نوشت
که همون باعث شد کلی وزن بگیره
همه این شیرایی که گفتم هنوز ۲ ماهش نشده بود هی عوض کردیم تا بسازه
من نان میدم خوبه
بستگی داره چی به بچه بشینه
من آپتامیل و نان و گیگوز دادم بهش که نساخت هیچ وزنم نداد
الان دو روز سوپرامیل دارم میدم ببینم چی میشه
ببلاک و بیومیل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.