منم بوی بدو داشتم اما الان ندارم خداروشکر.دکتر نرفتم خودش اکی شد
وای این واژن چی بود که موقع بارداری ترشح داری مداوم باید لباستو عوض کنی اگنه بو میگره موقع زایمان بو میده هم خوشبحال مردا راحتم اگه لباساشونم یک ماه عوض نکن ترشحی ندارن که بو بده
نه عفونته.من بعدزایمانم بشدت بوی بد میدادواژنم روزی چند بارلباس زیرعوض مکردم. رفتمدکتر عفونت داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.