۵ پاسخ

دیروزم یه تاپیکی دیدم مامانایی که تازه زایمان کرده بودن میگفتن این بوروحس میکنن فک کنم طبیعیه

پماد واژینال بگیر بزن

یعنی اونا عفونت کردن

اگه بخیه هات نیافتاده احتمال عفونت بخیه هات هست

طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان مهراد🫀🧿 مامان مهراد🫀🧿 ۴ ماهگی