اره عادیه
رفلکس مورو اسمشه نشونه سلامت اعصاب نوزاد
تکون خوردن یهویی رفلاکس مورو هست،برطرف میشه به مرور
اما لرزش ممکنه از افت قند خون باشه،خوب بهش شیر بده
رفلاکس ترسه دست خودش نیس تا ۳ـ۴ماهگی هس برا همین قدیما قنداق میکردن چون همش میپرن از خواب اینجوری
عادیه عزیزم بخاطر سیستم عصبی بچه های پسر منم تا آخر دوماهگی همین بود
از خواب میپره؟؟؟
اره بچه منم چهد روزه میلرزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.