از استرس و ناراحیتی هست. تلاش کن ذهنشو آروم کنی اگر در حریان جنگ هست لطفا بهش اطمینان بده که هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. احتمال زیاد خوب میشه
شاید عفونت روده اس ، دوره آنتی بیوتیکش رو باید کامل کنی تا خوب بشه
بعد این یک هفته اگه خوب نشد دوباره همونجا ببر تا سونو بنویسه خدایی نکرده پیچ خوردگی روده نباشه خیلی خطرناکه
ببر پیش دکتر سوری خیییلی دکتر خوبیه
داروهاش چیا بودن؟
کنار داروهاش نئوزینک هم مصرف کردین؟
تغذیهاشث رعایت میکنید؟
شاید سردی کرده یکم روغن سیاه دونه بمال شکمش گرمش کن بعد بارهنگ باعرق نعنا دم کن گلاب بریز بده بخوره هیچ ضرری هم نداره زود خوبش میکنه
سونو کامل شکم ولگن
سلام ببر یک سونو بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.