منم فردا آخرین روز تاریخ زایمانمه البته ان تی سونو های دیگه همشون تاریخش گذشته موندم چیکار کنم یوقت سزارین نکنن اب دور بچمم از ۷ ماهگی کم بود
اخی عزیزم😢
نوک سینه هاتو یه 20دقیقه ای ماساژ بده خیلی جواب میده
منم انقد سعی و تلاش کردم نیومد آخر 3۹ هفته و ۵ روز رفتم بیمارستان معاینه شدم ۲ نیم سانت بودم گفتن بستری نمیکنیم تا ۴ سانت منم گفتم بچم از صب تکون نخورده رفتم ان اس تی گفتن حرکاتشو بشمر باید تکون بخوره نخوره بستری میشی تو نیم ساعت ۱۰ تا حرکت داشت اومدن گفتن چنتا داشته گفتم اصن تکون نخورده 🥲😂
دقیقا. با دردای نامنظمممم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.